Nasze szkolenia są starannie opracowane pod kątem naszych klientów i ich potrzeb.
Działając na rynku od 2010 roku zdążyliśmy wypracować szeroką gamę szkoleń dopasowaną do każdego, kto zechce przeszkolić siebie lub członka swojego personelu.
Niezależnie od tego, czy prowadzisz firmę, pracujesz na etat, czy jesteś bezrobotny, czy jesteś młody, stary, czy jeszcze jesteś dzieckiem czy może już wychowujesz dziecko, czy mieszkasz nad morzem czy w górach, na wsi czy w mieście - to szkolenie jest dla Ciebie i zostało stworzone z myślą o Tobie.
SOJUSZ (system oceny jakości usług szkoleniowych) jest skoncentrowany na maksymalizacji skuteczności szkolenia, bazującego na doświadczeniu szkoleniowym i zawodowym instruktora, kontakcie z uczestnikiem, adaptacji formy przekazu do grupy, wykorzystaniu przekazu werbalnego i pozawerbalnego oraz wielu technik, form i metod dydaktycznych.
Wyszukiwanie na początku szkolenia punktu, który zainteresuje uczestników i bardziej zaangażuje ich do zwiększenia uwagi i zainteresowania tematem a także samym udzieleniem pomocy. Wykorzystanie motywacji wewnętrznej uczestników.
Głównym celem jest przekazanie wiedzy o zagrożeniach i zmuszenie uczestnika do zwracania uwagi na niebezpieczeństwa związane z udzielaniem pomocy. Jest także istotne w innych elelmentach szkolenia, takich jak przedstawienie efektów działania uciskania klatki piersiowej, uciskania nadbrzusza i innych działań ratujących życie.
Odbywa się to z wykorzystaniem pokazu, przykładów, porównań itp. i ma w efekcie doprowadzić do zrozumienia przez uczestnika zasad działania omawianego mechanizmu.
Bardzo ważne jest posługiwanie się przykładami z życia i doświadczenia ratowniczego, co uświadamia uczestnikom, jak realne jest zagrożenie i w jaki sposób dochodzi do wypadków a także jakie działanie przynosi najlepszy skutek.
Wiedza przekazywana przy pomocy wyjaśnień i pokazu na przykładzie, jest lepiej przyswajalna i u uczestnika a także zwiększa pewność siebie w postępowaniu w danym przypadku.
Relaks i odprężenie uczestników to dla nas bardzo istotna kwestia. Zastosowanie technik relaksacyjnych pomaga oderwać się uczestnikowi od bieżących problemów i w pełni skoncentrować się na omawianych zagadnieniach.
Na szkoleniach przekazujemy uczestnikom wybrane i najistotniejsze techniki opanowywania emocji pozwalające w pełni wykorzystać umiejętności w drastycznych przypadkach, a w szczególności nie stracić życia na wskutek przeoczenia niebezpieczeństwa.
Bogate i szczegłowe opisy zdarzeń i wypadków, dodatkowo poparte pokazem, pozwalają na konstruowanie wyobrażeń i podświadome przenoszenie się umysłem w miejsce zdarzenia. Trening wizualizacyjny jest sprawdzoną i skuteczną zastępczą formą treningu.
Zdjęcia i filmy poglądowe pokazujące wypadki oraz sposób udzielania pomocy także przyzwyczajają uczestnika do widoków drastycznych i uodparniają go na ewentualną traumę w realnej sytuacji ratowania zdrowia i życia.
Same ćwiczenia mają na celu zdobycie u uczestnika wprawy potrzebnej do prawidłowego udzielania pomocy zwiększając jednocześnie pewność siebie i odwagę w postępowaniu przy ćwiczonym przypadku. Wzmacniamy ten efekt poprzez jak największe urealnienie pozoracji (ubranie fantoma, sztuczne włosy, pozoracje ran czy ubiór instruktora).
Ćwicząc w taki sposób uczestnicy przyzwyczajają się do oceny sytuacji oraz uzyskują pewność siebie potrzebną do udzielenia pomocy.
Zakładanie "kotwicy spokoju" polega na łączeniu postępowania w danym stanie zagrożenia życia z sygnałem pozytywnym, który zostanie ponownie przywołany w podobnym przypadku rzeczywistym.
Poczucie humoru wykorzystywane podczas szkolenia wzmacnia działanie kotwicy spokoju i rozładowuje atmosferę omawianych ciężkich przypadków. Swoisty humor ratowniczy równocześnie pomaga przełamać wewnętrzny opór i lepiej zaadoptować się do drastycznych sytuacji.
Prowadzenie szkolenia w taki sposób, żeby uczestnicy sytuację drastyczną kojarzyli jednocześnie z humorem, bądź zabawną sytuacją mającą miejsce na szkoleniu, podświadomie zmniejsza strach w sytuacji rzeczywistej.
Wystarczy, że wypełnisz ten formularz i wyślesz go do nas, a my odpowiemy najszybciej jak to będzie możliwe.
Możesz też zadzwonić na numer:
+48 660 806 550